APA:
کپیرزمی، زهرا، و ناظمی، آسیه. (1398). قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی. مدیریت برند، 6(17 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525195/fa
Vancouver:
کپیرزمی زهرا، ناظمی آسیه. قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(17 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525195/fa
IEEE:
کپیزهرا رزمی، و آسیه ناظمی، “قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 17 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525195/fa