مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

206
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

139
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین پدیدارشناختی عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان به بازدید مجدد از مراکز خرید در شهرها: با رویکرد پژوهش ترکیبی

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 73

چکیده

 از معضلات عمده مدیران سازمان ها و سرمایه گذاران در صنعت ساخت وساز مراکز خرید چندمنظوره, افزایش سودآوری خود و برندهای بین المللی موجود در مراکز خرید است. هدف از این تحقیق, شناسایی و بررسی عوامل موثر بر افزایش سودآوری سرمایه گذاری سازمان ها و برندهای خرده فروشی و تمایل مشتریان به بازدید مجدد مشتریان و ارائه مقیاس سنجش متغیر بازدید مجدد, از مراکز خرید چندمنظوره است. با اجرای روش پژوهش ترکیبی که در مطالعه اول با رویکرد پدیدارشناسی به کشف تجربه زیسته مشتریان دارای بازدیدهای زیاد از مراکز خرید چندمنظوره صورت گرفت که مشارکت کنندگان شامل 18 مشتری و با ابزار مصاحبه عمیق و با بهره گیری از پروتکل و بر اساس روش نمونه گیری هدفمند چندگانه به صورت گلوله برفی, مصاحبه شدند و در مطالعه دوم با روش کمی-توصیفی به تولید و ارائه مدل سنجش بازدید مجدد از مراکز خرید چندمنظوره اقدام شد. یافته ها نشان می دهند که کاهش مالیات بر ارزش افزوده در فروشگاه های مراکز خرید, از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر بازدیدهای مجدد مشتریان از مراکزخرید چندمنظوره ایرانی است که بر کاهش قیمت ها موثر است و نهایتا کاهش قیمت ها, افزایش بازدیدهای بازدیدکنندگان و قدرت خرید مشتریان را به همراه دارد و بر افزایش سودآوری سرمایه گذاران سازمانی, از طریق افزایش بازدید مجدد مشتریان, موثر است. همچنین در مطالعه, دوم مشخص شد بالاترین رابطه با بازدید مجدد از مراکز خرید چندمنظوره را مولفه های ویژگی ها, تصویر ذهنی و ارزش ادراک شده مراکز خرید چندمنظوره درون شهری دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صادقیان، مونا، حیدرزاده، کامبیز، منصوریان، یزدان، و خون سیاوش، محسن. (1398). تبیین پدیدارشناختی عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان به بازدید مجدد از مراکز خرید در شهرها: با رویکرد پژوهش ترکیبی. اقتصاد و مدیریت شهری، 7(4 (پیاپی 28))، 55-73. SID. https://sid.ir/paper/525926/fa

    Vancouver: کپی

    صادقیان مونا، حیدرزاده کامبیز، منصوریان یزدان، خون سیاوش محسن. تبیین پدیدارشناختی عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان به بازدید مجدد از مراکز خرید در شهرها: با رویکرد پژوهش ترکیبی. اقتصاد و مدیریت شهری[Internet]. 1398؛7(4 (پیاپی 28)):55-73. Available from: https://sid.ir/paper/525926/fa

    IEEE: کپی

    مونا صادقیان، کامبیز حیدرزاده، یزدان منصوریان، و محسن خون سیاوش، “تبیین پدیدارشناختی عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان به بازدید مجدد از مراکز خرید در شهرها: با رویکرد پژوهش ترکیبی،” اقتصاد و مدیریت شهری، vol. 7، no. 4 (پیاپی 28)، pp. 55–73، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525926/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button