APA:
کپیصادقی، علی، وظیفه دوست، حسین، و نیکومرام، هاشم. (1398). شناسایی شاخص های بازاریابی اجتماعی در اقتصاد اسلامی (مورد مطالعه: شهر مشهد مقدس). اقتصاد و مدیریت شهری، 8(1 (پیاپی 29))، 73-86. SID. https://sid.ir/paper/526057/fa
Vancouver:
کپیصادقی علی، وظیفه دوست حسین، نیکومرام هاشم. شناسایی شاخص های بازاریابی اجتماعی در اقتصاد اسلامی (مورد مطالعه: شهر مشهد مقدس). اقتصاد و مدیریت شهری[Internet]. 1398؛8(1 (پیاپی 29)):73-86. Available from: https://sid.ir/paper/526057/fa
IEEE:
کپیعلی صادقی، حسین وظیفه دوست، و هاشم نیکومرام، “شناسایی شاخص های بازاریابی اجتماعی در اقتصاد اسلامی (مورد مطالعه: شهر مشهد مقدس)،” اقتصاد و مدیریت شهری، vol. 8، no. 1 (پیاپی 29)، pp. 73–86، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526057/fa