APA:
کپیعیدی، فاطمه. (1394). تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 9(1 (پیاپی 17) )، 25-58. SID. https://sid.ir/paper/129797/fa
Vancouver:
کپیعیدی فاطمه. تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1394؛9(1 (پیاپی 17) ):25-58. Available from: https://sid.ir/paper/129797/fa
IEEE:
کپیفاطمه عیدی، “تبیین ارکان الگوی بازاریابی اسلامی،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 9، no. 1 (پیاپی 17) ، pp. 25–58، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/129797/fa