مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

399
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

210
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی شبکه زنجیره تامین با در نظر گرفتن هماهنگی سطوح با استفاده از تبلیغات مشارکتی در بستر فروش اینترنتی

صفحات

 صفحه شروع 99 | صفحه پایان 112

چکیده

 تصمیمات مربوط به طراحی شبکه زنجیره تامین جزء تصمیمات راهبردی مدیریت زنجیره تامین محسوب می شوند که تاثیرات بلندمدتی بر عملکرد کلی زنجیره خواهند داشت؛ اما یکی از مهم ترین چالش های مسئله ی طراحی شبکه زنجیره تامین هماهنگی اعضای آن است که می تواند منجر به ایجاد محدودیت های متعدد در سطوح تاکتیکال و عملیاتی شود. یکی از راهکارهای افزایش هماهنگی در زنجیره تامین استفاده از تبلیغات مشارکتی است. در این مقاله تاثیر استفاده از تبلیغات مشارکتی در طراحی شبکه زنجیره تامین چهار سطحی, چند دوره ای, چند محصولی جهت ایجاد هماهنگی موردبررسی قرارگرفته است. زنجیره جهت برآورد نیاز به دنبال تاسیس تسهیلات جدید نیز است. تبلیغات در دو بخش تبلیغات تامین کننده و تبلیغات زنجیره ارائه شده است. تبلیغات زنجیره و منبع اطلاعاتی زنجیره که ثبت سفارش و خرید مشتریان در آن ثبت می شود, یک سایت اینترنتی است که به ازای هر فروش درصدی را به عنوان هزینه سایت از اعضای زنجیره دریافت می نماید. تقاضای هر مشتری وابسته به قیمت و تابع تبلیغات در نظر گرفته شده است در مطالعه موردی طرح اشتراک نشریات مشخص گردید که به ازای تمامی تغییرات ضریب تاثیر تبلیغات تامین کننده, مجموع سود تامین کننده ها در مدل پیشنهادی از شرایط کنونی بهتر است اما این موضوع برای تمامی تامین کننده ها مصداق نداشته و بعضی از تامین کننده ها سود کمتری خواهند داشت اما با توجه به اشتراک گذاری سود حاصل از هماهنگی این مشکل رفع می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عمادآبادی، علی اصغر، تیموری، ابراهیم، و پیشوایی، میرسامان. (1398). طراحی شبکه زنجیره تامین با در نظر گرفتن هماهنگی سطوح با استفاده از تبلیغات مشارکتی در بستر فروش اینترنتی. مدیریت فردا، 18(60 )، 99-112. SID. https://sid.ir/paper/526262/fa

    Vancouver: کپی

    عمادآبادی علی اصغر، تیموری ابراهیم، پیشوایی میرسامان. طراحی شبکه زنجیره تامین با در نظر گرفتن هماهنگی سطوح با استفاده از تبلیغات مشارکتی در بستر فروش اینترنتی. مدیریت فردا[Internet]. 1398؛18(60 ):99-112. Available from: https://sid.ir/paper/526262/fa

    IEEE: کپی

    علی اصغر عمادآبادی، ابراهیم تیموری، و میرسامان پیشوایی، “طراحی شبکه زنجیره تامین با در نظر گرفتن هماهنگی سطوح با استفاده از تبلیغات مشارکتی در بستر فروش اینترنتی،” مدیریت فردا، vol. 18، no. 60 ، pp. 99–112، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526262/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button