APA:
کپیکاظمی، رضا، فتاحی، مجید، و ایمان خان، نیلوفر. (1399). ارائه مدل ارزیابی نقش بازاریابی حسی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای منتخب استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 12(24 )، 157-179. SID. https://sid.ir/paper/526350/fa
Vancouver:
کپیکاظمی رضا، فتاحی مجید، ایمان خان نیلوفر. ارائه مدل ارزیابی نقش بازاریابی حسی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای منتخب استان مازندران. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1399؛12(24 ):157-179. Available from: https://sid.ir/paper/526350/fa
IEEE:
کپیرضا کاظمی، مجید فتاحی، و نیلوفر ایمان خان، “ارائه مدل ارزیابی نقش بازاریابی حسی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای منتخب استان مازندران،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 12، no. 24 ، pp. 157–179، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526350/fa