APA:
کپیدرازهی، عبدالغفار، جامی، مجید، و مرادخانی، بهنام. (1399). نقش تجارت الکترونیک در برند سازی محصول مورد مطالعه: صنعت خرمای سیستان و بلوچستان-سراوان. شباک، 6(6 (پیاپی 57) )، 143-150. SID. https://sid.ir/paper/526550/fa
Vancouver:
کپیدرازهی عبدالغفار، جامی مجید، مرادخانی بهنام. نقش تجارت الکترونیک در برند سازی محصول مورد مطالعه: صنعت خرمای سیستان و بلوچستان-سراوان. شباک[Internet]. 1399؛6(6 (پیاپی 57) ):143-150. Available from: https://sid.ir/paper/526550/fa
IEEE:
کپیعبدالغفار درازهی، مجید جامی، و بهنام مرادخانی، “نقش تجارت الکترونیک در برند سازی محصول مورد مطالعه: صنعت خرمای سیستان و بلوچستان-سراوان،” شباک، vol. 6، no. 6 (پیاپی 57) ، pp. 143–150، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526550/fa