مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

694
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

459
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش تجارت الکترونیک در برند سازی محصول مورد مطالعه: صنعت خرمای سیستان و بلوچستان-سراوان

صفحات

 صفحه شروع 143 | صفحه پایان 150

چکیده

 در دنیای کسب وکار امروزی, برندها به طور معمول به عنوان ابزاری در جهت نیل به اهداف بازاریابی مانند توسعه سهم بازار یا افزایش تکرار خرید مصرف کنندگان قلمداد می شود. اهمیت مفهوم برند به گونه ای است که علاوه بر پوشش محصولات و خدمات, وارد سایر حوزه ها همچون برندسازی اشخاص, برندسازی مکان ها (مانند شهرها, کشورها و. . . ), برندسازی سازمان ها و. . . نیز شده است. در این تحقیق به بررسی نقش تجارت الکترونیک در برند سازی محصول پرداخته می شود. جامعه آماری این تحقیق کارشناسان صنعت خرما در استان سیستان و بلوچستان شهرستان سراوان هستند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته است و روش تجزیه وتحلیل اطلاعات نرم افزار SPSS22 می باشد. نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که بین تجارت الکترونیک و برند سازی محصول رابطه معنادار وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    درازهی، عبدالغفار، جامی، مجید، و مرادخانی، بهنام. (1399). نقش تجارت الکترونیک در برند سازی محصول مورد مطالعه: صنعت خرمای سیستان و بلوچستان-سراوان. شباک، 6(6 (پیاپی 57) )، 143-150. SID. https://sid.ir/paper/526550/fa

    Vancouver: کپی

    درازهی عبدالغفار، جامی مجید، مرادخانی بهنام. نقش تجارت الکترونیک در برند سازی محصول مورد مطالعه: صنعت خرمای سیستان و بلوچستان-سراوان. شباک[Internet]. 1399؛6(6 (پیاپی 57) ):143-150. Available from: https://sid.ir/paper/526550/fa

    IEEE: کپی

    عبدالغفار درازهی، مجید جامی، و بهنام مرادخانی، “نقش تجارت الکترونیک در برند سازی محصول مورد مطالعه: صنعت خرمای سیستان و بلوچستان-سراوان،” شباک، vol. 6، no. 6 (پیاپی 57) ، pp. 143–150، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526550/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button