APA:
کپیعسکری فر، کاظم، رونقی، محمدحسین، و ره نورد، ریحانه. (1398). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه های سوخت رسانی. مدیریت برند، 6(19 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526592/fa
Vancouver:
کپیعسکری فر کاظم، رونقی محمدحسین، ره نورد ریحانه. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه های سوخت رسانی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(19 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526592/fa
IEEE:
کپیکاظم عسکری فر، محمدحسین رونقی، و ریحانه ره نورد، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه های سوخت رسانی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 19 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526592/fa