مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

250
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

164
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه های سوخت رسانی

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری دولت در توزیع سوخت, شرکت های برندینگ جایگاه های سوخت رسانی تاسیس و اصول مدیریت بازاریابی ازجمله برندینگ و وفادار سازی مشتریان به عنوان یکی از راهبردهای این شرکت ها مطرح شده است. این مطالعه با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر وفادار سازی مشتریان جایگاه های سوخت به عنوان مقدمه برند سازی در قالب یک پژوهش کاربردی, آمیخته و مقطعی و با رویکرد استقرایی در دو مرحله انجام شده است. در مرحله کیفی, عوامل با تحلیل محتوا و مصاحبه تعیین و در مرحله کمی بر اساس نظر مشتریان با تکنیک بهترین-بدترین رتبه بندی شده اند. جامعه آماری پژوهش در بخش کیفی شامل مدیران بازاریابی شرکت های برند شهر شیراز, جایگاه داران و مشتریان جایگاه های سوخت بوده که نمونه آماری در بخش خبرگان به صورت قضاوتی و هدفمند و در بخش مشتریان به صورت غیر تصادفی در دسترس انتخاب شده اند. یافته های پژوهش در قالب مدل مفهومی با 19 مولفه و 63 کدارایه شده و رتبه بندی عوامل نشان می دهد موقعیت مکانی, خدمات جایگاه, عوامل رفاهی, عوامل انسانی, عوامل عمرانی و برند به عنوان اولویت های مشتری در انتخاب جایگاه بوده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عسکری فر، کاظم، رونقی، محمدحسین، و ره نورد، ریحانه. (1398). شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه های سوخت رسانی. مدیریت برند، 6(19 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526592/fa

    Vancouver: کپی

    عسکری فر کاظم، رونقی محمدحسین، ره نورد ریحانه. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه های سوخت رسانی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(19 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526592/fa

    IEEE: کپی

    کاظم عسکری فر، محمدحسین رونقی، و ریحانه ره نورد، “شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه های سوخت رسانی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 19 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526592/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button