APA:
کپیستوده، علی، نکویی زاده، مریم، و امینی، علیرضا. (1399). الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تاثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار شهر شیراز). مدیریت برند، 7(23 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/526970/fa
Vancouver:
کپیستوده علی، نکویی زاده مریم، امینی علیرضا. الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تاثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار شهر شیراز). مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(23 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/526970/fa
IEEE:
کپیعلی ستوده، مریم نکویی زاده، و علیرضا امینی، “الگوی جامع شخصیت برند فروشگاهی و بررسی تاثیر ابعاد آن بر تمایلات رفتاری مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار شهر شیراز)،” مدیریت برند، vol. 7، no. 23 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526970/fa