مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

171
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

98
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

فهم فرآیند شکل گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت های بیمه

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 پژوهش حاضر به بررسی فهم فرآیند شکل گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت های بیمه ای شهر ایلام در سال 1399 پرداخته است. این پژوهش از نظر هدف, کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها, آمیخته اکتشافی است, بدین صورت که بخش کیفی از طریق مصاحبه و در بخش کمی, توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری در بخش کیفی شامل 10 نفر از متخصصان, کارشناسان, کارگزاری های بیمه و بازاریابی به شیوه نمونه گیری هدفمند و در بخش کمی شامل مشتریان بیمه ای در سطح شهر ایلام به تعداد 384 نفر که به روش نمونه گیری تصادفی ساده موردمطالعه قرار گرفتند. ابزار گردآوری داده ها بر اساس مصاحبه مرور اسناد و مدارک و پرسشنامه پژوهشگر ساخته بود. بر این اساس 71 گویه تاثیرگذار در فهم فرآیند شکل گیری برند هراسی موردمطالعه کدبندی و دسته بندی شدند. بر اساس نتایج برند هراسی در بین مشتریان شامل مفاهیمی مانند (پرداخت کمتر مبلغ خسارت واردشده, کم بودن دانش بیمه ای, عدم اعتماد در ارایه خدمات مناسب, پایین آمدن تعهد بیمه گذار و ترس از وعده های دروغین) می باشد. نتایج نشان داد که عوامل علی شامل (اشتباهات قانونی, عوامل زمینه ای فردی, اشتباهات اجتماعی یا اخلاقی, حقوق انسانی) عوامل زمینه ای شامل (بوروکراسی اداری, بدنامی و یا نداشتن شهرت, سطح آگاهی بیمه گذاران, مشکلات اقتصادی, بی اعتمادی, نشر اطلاعات ناقص, رعایت نکردن اصول کاری) عوامل مداخله گر شامل (مسایل فرهنگی, تبلیغات, تعدد شعب بیمه) راهبردها شامل (آموزش کارکنان, تسریع در ارایه خدمات, آگاهی بخشی, اعتمادسازی, ارایه خدمات متنوع, مشتری مداری) و پیامدها شامل (توقف حمایت از برند, تبلیغات توصیه ای منفی, متنفر شدن از برند, توسعه برند هراسی) می باشد

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ایدی، محمد، شیری، اردشیر، و مامی، شکوفه. (1399). فهم فرآیند شکل گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت های بیمه. مدیریت برند، 7(24 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527116/fa

    Vancouver: کپی

    ایدی محمد، شیری اردشیر، مامی شکوفه. فهم فرآیند شکل گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت های بیمه. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(24 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527116/fa

    IEEE: کپی

    محمد ایدی، اردشیر شیری، و شکوفه مامی، “فهم فرآیند شکل گیری برند هراسی در بین مشتریان شرکت های بیمه،” مدیریت برند، vol. 7، no. 24 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527116/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button