مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

290
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

204
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 امروزه بانک ها به ضرورت برندسازی توجه ویژه ای نموده و از مسیولیت اجتماعی سازمانی به عنوان شاخصی برای ایجاد مزیت رقابتی استفاده می کنند. هدف این پژوهش شناسایی مولفه های موثر بر برند اجتماعی و ارایه مدل برندسازی مبتنی بر مسیولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری می باشد. به منظور دستیابی به هدف پژوهش, در فاز کیفی با 18 خبره دانشگاهی و بانکی مصاحبه و متون مصاحبه با استفاده از روش تحلیل محتوا, کدگذاری گردید. پس از شناسایی مولفه های برند مبتنی بر مسیولیت اجتماعی سازمانی, در فاز کمی با استفاده از روش مدل سازی ساختاری تفسیری(ISM) مدل سازی روابط درونی عوامل انجام شد. نتایج نشان می دهد, خروجی عملکرد برند اجتماعی در تصویر, شهرت و عملکرد برند نمایان است. مولفه های فرعی اثرگذار بر این مولفه های اصلی سطح اول مدل شامل یکپارچگی ارتباطات برند, چشم انداز استراتژیک برند, هویت مسیولیت اجتماعی برند, جایگاه یابی و ارزش مرکزی برند (سطوح دوم و سوم مدل) می باشند. این مولفه ها از مولفه های عمومی توسعه سرمایه انسانی, فرهنگ و رفتار سازمانی, استراتژی برند و ابعاد محیطی, اجتماعی و اقتصادی تاثیر می پذیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بیگدلی، امیر، عبدالوند، محمدعلی، حیدرزاده هنزایی، کامبیز، و خون سیاوش، محسن. (1399). ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران. مدیریت برند، 7(24 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527117/fa

    Vancouver: کپی

    بیگدلی امیر، عبدالوند محمدعلی، حیدرزاده هنزایی کامبیز، خون سیاوش محسن. ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(24 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527117/fa

    IEEE: کپی

    امیر بیگدلی، محمدعلی عبدالوند، کامبیز حیدرزاده هنزایی، و محسن خون سیاوش، “ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران،” مدیریت برند، vol. 7، no. 24 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527117/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button