APA:
کپیبیگدلی، امیر، عبدالوند، محمدعلی، حیدرزاده هنزایی، کامبیز، و خون سیاوش، محسن. (1399). ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران. مدیریت برند، 7(24 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527117/fa
Vancouver:
کپیبیگدلی امیر، عبدالوند محمدعلی، حیدرزاده هنزایی کامبیز، خون سیاوش محسن. ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(24 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527117/fa
IEEE:
کپیامیر بیگدلی، محمدعلی عبدالوند، کامبیز حیدرزاده هنزایی، و محسن خون سیاوش، “ارائه مدل ساختاری-تفسیری (ISM) برندسازی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی سازمانی در صنعت بانکداری ایران،” مدیریت برند، vol. 7، no. 24 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527117/fa