APA:
کپیفهیم، عیسی، پورسلیمی، مجتبی، حسین زاده، علی، و قاسمی نامقی، محمد. (1399). طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه های اجتماعی. مدیریت برند، 7(23 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527170/fa
Vancouver:
کپیفهیم عیسی، پورسلیمی مجتبی، حسین زاده علی، قاسمی نامقی محمد. طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه های اجتماعی. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(23 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527170/fa
IEEE:
کپیعیسی فهیم، مجتبی پورسلیمی، علی حسین زاده، و محمد قاسمی نامقی، “طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه های اجتماعی،” مدیریت برند، vol. 7، no. 23 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527170/fa