APA:
کپیروشن ضمیر، ملاحت، و واعظی، هنگامه. (1398). بررسی شیوه های کاربرد به گویی درتبلیغات رسانه ای فارسی زبان در ایران بر اساس رویکرد کرسپوفرناندز (2005) (مطالعه موردی). زبان شناسی و گویش های خراسان (مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، 11(2 (پیاپی 21) )، 202-230. SID. https://sid.ir/paper/527328/fa
Vancouver:
کپیروشن ضمیر ملاحت، واعظی هنگامه. بررسی شیوه های کاربرد به گویی درتبلیغات رسانه ای فارسی زبان در ایران بر اساس رویکرد کرسپوفرناندز (2005) (مطالعه موردی). زبان شناسی و گویش های خراسان (مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)[Internet]. 1398؛11(2 (پیاپی 21) ):202-230. Available from: https://sid.ir/paper/527328/fa
IEEE:
کپیملاحت روشن ضمیر، و هنگامه واعظی، “بررسی شیوه های کاربرد به گویی درتبلیغات رسانه ای فارسی زبان در ایران بر اساس رویکرد کرسپوفرناندز (2005) (مطالعه موردی)،” زبان شناسی و گویش های خراسان (مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی مشهد)، vol. 11، no. 2 (پیاپی 21) ، pp. 202–230، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527328/fa