APA:
کپیشکری، پریسا. (1399). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت بانکداری. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، 5(20 )، 97-111. SID. https://sid.ir/paper/527433/fa
Vancouver:
کپیشکری پریسا. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت بانکداری. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری[Internet]. 1399؛5(20 ):97-111. Available from: https://sid.ir/paper/527433/fa
IEEE:
کپیپریسا شکری، “شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت بانکداری،” پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، vol. 5، no. 20 ، pp. 97–111، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527433/fa