Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

708
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

547
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت بانکداری

صفحات

 صفحه شروع 97 | صفحه پایان 111

چکیده

 چکیده: از نظر تاریخی, تا قبل از انقلاب صنعتی, تجارت و بازرگانی بیشتر, رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روشهای جدید به سرعت رشد کرد و مصرف انبوه رخ نمایاند, واسطه ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده, رابطه سنتی بین تولید کنندگان و مشتریان از هم گسسته شد. در نتیجه توزیع در سطح گسترده جغرافیایی پدیدار شد که خود نیاز به توزیع و بازاریابی انبوه را به همراه داشت. این روند در شرایطی که تقاضا بیش از عرضه بود, ضامن سودآوری بسیاری از شرکتها تلقی می شد. براساس دیدگاه بازاریابی ارتباط با مشتری, رابطه بین طرفین مبادله, هسته اصلی پدیده بازاریابی قرار می گیرد. در این دیدگاه خریدهای مستمر و فرصتهای فروش مجدد, از طریق مدیریت مناسب روابط پیگیری می شود. راهبردهای سنتی بازاریابی که با دیدگاه محصول محوری (سازمان محوری) طرح میشدند تنها بر چهار شاخص سازمانی قیمت, محصول, توزیع و تبلیغات در راستای افزایش سهم بازار تاکید داشتند و تاثیر مشتری را در این فرآیند نادیده می گرفتند که در نهایت, حجم فروش, معیار عملکرد سیستم بازاریابی لحاظ می شد اما مدیریت ارتباط با مشتری رویکرد نوین سازمانی است که هدفی فراتر از افزایش حجم فروش و مبادلات داشته و با دیدگاه مشتری محوری, افزایش مطلوبیت ها و رضایت مشتری و به تبع آن منافع سازمان را هدف قرار می دهد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شکری، پریسا. (1399). شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت بانکداری. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، 5(20 )، 97-111. SID. https://sid.ir/paper/527433/fa

    Vancouver: کپی

    شکری پریسا. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت بانکداری. پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری[Internet]. 1399؛5(20 ):97-111. Available from: https://sid.ir/paper/527433/fa

    IEEE: کپی

    پریسا شکری، “شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری CRM در صنعت بانکداری،” پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری، vol. 5، no. 20 ، pp. 97–111، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527433/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا