APA:
کپیرزمی، زهرا، و اسماعیلی، یاسمن. (1399). ارزیابی تاثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تاثیر برند: بررسی بانک تجارت. مدیریت برند، 7(24 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527487/fa
Vancouver:
کپیرزمی زهرا، اسماعیلی یاسمن. ارزیابی تاثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تاثیر برند: بررسی بانک تجارت. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(24 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527487/fa
IEEE:
کپیزهرا رزمی، و یاسمن اسماعیلی، “ارزیابی تاثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تاثیر برند: بررسی بانک تجارت،” مدیریت برند، vol. 7، no. 24 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527487/fa