مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

279
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

211
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی تاثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تاثیر برند: بررسی بانک تجارت

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 یکیازصنایعیکهرقابتروزبه روزدرآنشدت می یابدومفهومدانشوکیفیتخدماتوبرندو ارزشویژهبرنددرآنبه روشنینمودپیدامی کند, صنعتبانکداریاست. صنعتبانکداریاز طریقمدیریتمؤثردانشاکتسابشدهازمشتریان, عرضه کنندگانورقبامی تواندکیفیتخدماترابهبود ونهایتاًارزشحاصلهازبرندخودراارتقا دهد. هدف این پژوهش ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق کسب دانش مشتریان و ارتقاء تأثیر برند می باشد و از بانک به عنوان نمونه موردبررسی استفاده شده است. همچنین, بر اساس مصاحبه های از پیش انجام شده, تجربه مشتری, تصویر ذهنی مشتری, تصویر شرکت, عوامل سازمانی, عوامل محیطی, قدرت برند, مزیت رقابتی, مسئولیت اجتماعی, 16 مقوله کلی و 95 کد محور استخراج شده است. مقوله ها شامل: ارزش مشتری, اعتبار برند, اعتماد برند, آگاهی برند, بازاریابی برند, هویت برند, وفاداری مشتری, ویژگی خدمات. با استفاده از نظر 370 نفر نمونه از کارکنان و مشتریان بانک تجارت, با روش تحلیل عاملی تأییدی و نرم افزار smart. PLS به اعتبار سنجی مدل پرداخته شده است. نتایج پژوهش نشان داد متغیرهای شناسایی شده, در قالب مدل پارادایمی دارای اعتبار بوده است. مقدار شاخص کلی برازش(GOF), عددی برابر 577/0 به دست می آید که شاخصی قوی است و نشان از کیفیت بالای کلی مدل دارد. تمامی متغیرهای شناسایی شده بر تصویر برند بانک تجارت, تأثیرگذار بوده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رزمی، زهرا، و اسماعیلی، یاسمن. (1399). ارزیابی تاثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تاثیر برند: بررسی بانک تجارت. مدیریت برند، 7(24 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527487/fa

    Vancouver: کپی

    رزمی زهرا، اسماعیلی یاسمن. ارزیابی تاثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تاثیر برند: بررسی بانک تجارت. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(24 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527487/fa

    IEEE: کپی

    زهرا رزمی، و یاسمن اسماعیلی، “ارزیابی تاثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب شده از مشتریان و ارتقاء تاثیر برند: بررسی بانک تجارت،” مدیریت برند، vol. 7، no. 24 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527487/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button