APA:
کپیمژدکانلو، داود. (1399). تاثیرات فرهنگ و ارزش های آن در مدل رفتاری خرید مصرف کنندگان. علوم اسلامی انسانی، 6 (جلد اول)(23 )، 1-12. SID. https://sid.ir/paper/527569/fa
Vancouver:
کپیمژدکانلو داود. تاثیرات فرهنگ و ارزش های آن در مدل رفتاری خرید مصرف کنندگان. علوم اسلامی انسانی[Internet]. 1399؛6 (جلد اول)(23 ):1-12. Available from: https://sid.ir/paper/527569/fa
IEEE:
کپیداود مژدکانلو، “تاثیرات فرهنگ و ارزش های آن در مدل رفتاری خرید مصرف کنندگان،” علوم اسلامی انسانی، vol. 6 (جلد اول)، no. 23 ، pp. 1–12، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527569/fa