Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

751
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

640
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف بررسی طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سطح صنعت بانکداریبه منظور ارتقاو توسعه بانکداری دیجیتال انجام گردید. تحلیل داده های به دست آمده در این پژوهش به صورت کیفی و تیوری داده بنیاد با استفاده از کدگذاری باز, محوری و انتخابی و ملزومات انجام هر یک از این مراحل بعد از تجزیه وتحلیل در نهایت به نظریه ای برای بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری منجر خواهد شد. یافته ها و دستاورد نهایی پژوهش حاضر, الگویی نسبتا جامع و کامل بر اساس الزامات و ویژگی های بانک های ایرانی است و از سایر الگوهای ارایه شده توسط صاحب نظران با توجه به این که برای جوامعی غیرمالی تدوین شده اند, از نظر ابعاد, مولفه ها و شاخص های به دست آمده جامعیت بیشتری را نشان می دهد و مناسب تر است. این پژوهش با برخی از پژوهش های داخلی و خارجی مقایسه شده است و ضمن برخورداری الگوی پژوهش حاضر از اکثر مولفه ها و شاخص های آن ها, تعدادی مولفه و شاخص جدید و بومی شناسایی و احصاء شده است که نقطه قوتی برای آن می باشد و دستاورد اصلی پژوهش جامعیت الگو و بومی بودن آن برای سیستم بانکی بر اساس ویژگی های فعلی نظام اقتصادی حاکم بر کشور است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شافعیان، نیلوفر، آقایی، محمدعلی، غریب نواز، نادر، و بنی مهد، بهمن. (1399). طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی. مدیریت برند، 7(23 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527602/fa

    Vancouver: کپی

    شافعیان نیلوفر، آقایی محمدعلی، غریب نواز نادر، بنی مهد بهمن. طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی. مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(23 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527602/fa

    IEEE: کپی

    نیلوفر شافعیان، محمدعلی آقایی، نادر غریب نواز، و بهمن بنی مهد، “طراحی و تبیین الگوی بومی بازاریابی دیجیتال در سیستم بانکی،” مدیریت برند، vol. 7، no. 23 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527602/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا