APA:
کپیخدادادحسینی، سیدحمید، مشبکی اصفهانی، اصغر، و فرهادی، الناز. (1399). بررسی تاثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش های خرید, قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (مورد مطالعه: شرکت نوین چرم). مدیریت برند، 7(24 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/527604/fa
Vancouver:
کپیخدادادحسینی سیدحمید، مشبکی اصفهانی اصغر، فرهادی الناز. بررسی تاثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش های خرید, قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (مورد مطالعه: شرکت نوین چرم). مدیریت برند[Internet]. 1399؛7(24 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/527604/fa
IEEE:
کپیسیدحمید خدادادحسینی، اصغر مشبکی اصفهانی، و الناز فرهادی، “بررسی تاثیر تصویر برند بر مصرف نمایشی: با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش های خرید, قصد خرید و نقش تعدیلگر جنسیت (مورد مطالعه: شرکت نوین چرم)،” مدیریت برند، vol. 7، no. 24 ، pp. 00–00، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/527604/fa