APA:
کپیشکری، امید، کدیور، پروین، فرزاد، ولی اله، سنگری، علی اکبر، زین آبادی، حسن رضا، و غنایی، معصومه. (1385). نقش وضعیت اقتصادی– اجتماعی, رویکردهای یادگیری و سبک های تفکر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان: ارایه مدل های علی. مطالعات روان شناختی، 2(4-3)، 139-160. SID. https://sid.ir/paper/67602/fa
Vancouver:
کپیشکری امید، کدیور پروین، فرزاد ولی اله، سنگری علی اکبر، زین آبادی حسن رضا، غنایی معصومه. نقش وضعیت اقتصادی– اجتماعی, رویکردهای یادگیری و سبک های تفکر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان: ارایه مدل های علی. مطالعات روان شناختی[Internet]. 1385؛2(4-3):139-160. Available from: https://sid.ir/paper/67602/fa
IEEE:
کپیامید شکری، پروین کدیور، ولی اله فرزاد، علی اکبر سنگری، حسن رضا زین آبادی، و معصومه غنایی، “نقش وضعیت اقتصادی– اجتماعی, رویکردهای یادگیری و سبک های تفکر بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان: ارایه مدل های علی،” مطالعات روان شناختی، vol. 2، no. 4-3، pp. 139–160، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/67602/fa