APA:
کپیافشاری، علی، و غفاری، مظفر. (1398). ارائه مدل ساختاری تبیین فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر مبنای باور آمیختگی اندیشه-کنش, کنترل عواطف و نشانگان وانمودگرایی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 25(2 )، 115-134. SID. https://sid.ir/paper/68062/fa
Vancouver:
کپیافشاری علی، غفاری مظفر. ارائه مدل ساختاری تبیین فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر مبنای باور آمیختگی اندیشه-کنش, کنترل عواطف و نشانگان وانمودگرایی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی[Internet]. 1398؛25(2 ):115-134. Available from: https://sid.ir/paper/68062/fa
IEEE:
کپیعلی افشاری، و مظفر غفاری، “ارائه مدل ساختاری تبیین فرسودگی تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی بر مبنای باور آمیختگی اندیشه-کنش, کنترل عواطف و نشانگان وانمودگرایی،” پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، vol. 25، no. 2 ، pp. 115–134، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/68062/fa