APA:
کپیرشیدزاده، عبداله. (1398). اثر بخشی بسته آموزشی خود تنظیمی فراشناختی بر مولفه های اهمالکاری تحصیلی (با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی). نوآوری های آموزشی، 18(72 )، 137-154. SID. https://sid.ir/paper/75365/fa
Vancouver:
کپیرشیدزاده عبداله. اثر بخشی بسته آموزشی خود تنظیمی فراشناختی بر مولفه های اهمالکاری تحصیلی (با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی). نوآوری های آموزشی[Internet]. 1398؛18(72 ):137-154. Available from: https://sid.ir/paper/75365/fa
IEEE:
کپیعبداله رشیدزاده، “اثر بخشی بسته آموزشی خود تنظیمی فراشناختی بر مولفه های اهمالکاری تحصیلی (با نقش تعدیلی خودپنداره تحصیلی)،” نوآوری های آموزشی، vol. 18، no. 72 ، pp. 137–154، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/75365/fa