مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,273
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی مصرف آنتی بیوتیک در مرکز آموزشی درمانی رازی اهواز (91-1390)

صفحات

 صفحه شروع 107 | صفحه پایان 113

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علوی، سیدمحمد، روزبه، فاطمه، و بهمنش، فرزانه. (1393). الگوی مصرف آنتی بیوتیک در مرکز آموزشی درمانی رازی اهواز (91-1390). مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان، 16(2 (پی در پی 50))، 107-113. SID. https://sid.ir/paper/79271/fa

    Vancouver: کپی

    علوی سیدمحمد، روزبه فاطمه، بهمنش فرزانه. الگوی مصرف آنتی بیوتیک در مرکز آموزشی درمانی رازی اهواز (91-1390). مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان[Internet]. 1393؛16(2 (پی در پی 50)):107-113. Available from: https://sid.ir/paper/79271/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمد علوی، فاطمه روزبه، و فرزانه بهمنش، “الگوی مصرف آنتی بیوتیک در مرکز آموزشی درمانی رازی اهواز (91-1390)،” مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان، vol. 16، no. 2 (پی در پی 50)، pp. 107–113، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/79271/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا