مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,217
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

536
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تحلیلی بر نقش یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در آموزش الکترونیکی با رویکرد سند چشم انداز 1404

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 فشار عصر اطلاعات, سازمان ها و دانشگاه ها را مجبور می کند در جهت ایجاد و توسعه سیستم های دانش حرکت کنند تا در اقتصاد جهانی مزیت استراتژیک کسب نمایند. محیط های حمایتی اثربخش, در خلق و نگهداری پایگاه های دانش در سازمان ها یا دانشگاه ها کمک کننده است. در حمایت از نیازهای آموزشی چندین تکنولوژی موجود است. تکنولوژی هایی مانند میزکار آموزشی توزیع یافته و آموزش مبتنی بر کامپیوتر برای دانشگاه ها و سازمان ها دارای مزایایی است. به هر حال اگر این روش ها کهنه و منسوخ باشند از حیث نگهداری گران و پرهزینه خواهند بود. بنابراین, بیشتر دانشگاه ها تبدیل به شبکه های یادگیرنده می شوند تا بتوانند کارکنان دانشی خود را حمایت کنند. استادان و دانشجویان می توانند اطلاعات را به اشتراک بگذارند و بدون محدودیت حغرافیایی و زمانی به منابع موجود در شبکه جهانی اینترنت دسترسی داشته باشند. بهره برداری از وب به عنوان یک ابزار آموزشی در مرتفع ساختن نیازهای یادگیرندگان, رویکردی نوآورانه نیست. با این حال, استفاده از وب و عامل های نرم افزاری به عنوان تکنولوژی های تسهیل کننده در دانش آفرینی رایج است.یادگیری مبتنی بر وب اساتید و دانشجویان این اجازه را می دهد تا وظایف مبتنی بر یادگیری را انجام دهند. توسعه محیط حمایتی مبتنی بر دانش نیازمند بررسی دقیق الزامات مربوط به رفع مشکلات آن است. توسعه دهنده باید عواملی مانند روش های انتخابی توسط دانشجو, اختصاص پاداش برای ایجاد اطمینان از کاربرد, شناسایی اهداف و نقش های موردنیاز برای حمایت از این رویکرد آموزشی و استفاده آسان از آن را در نظر بگیرد. در نهایت می توان محدودیت های این رویکرد را از طریق برنامه ریزی دقیق کاهش داد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قربانی، محمود، و وحدانی رشوانلویی، آزاده. (1393). تحلیلی بر نقش یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در آموزش الکترونیکی با رویکرد سند چشم انداز 1404. همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/821768/fa

    Vancouver: کپی

    قربانی محمود، وحدانی رشوانلویی آزاده. تحلیلی بر نقش یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در آموزش الکترونیکی با رویکرد سند چشم انداز 1404. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/821768/fa

    IEEE: کپی

    محمود قربانی، و آزاده وحدانی رشوانلویی، “تحلیلی بر نقش یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در آموزش الکترونیکی با رویکرد سند چشم انداز 1404،” presented at the همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/821768/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button