مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

581
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

207
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند تلفن همراه از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهر تهران و مشهد)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند تلفن همراه از دیدگاه مشتریان می پردازد. پس از بررسی ادبیات مرتبط با موضوع, پنج معیار کلی فردی, اجتماعی, اقتصادی, فنی و بنیادی برند به عنوان مهمترین عوامل موثر بر انتخاب برند از جانب مشتریان پیشنهاد شده است. تحقیق حاضر از جهت هدف در زمره تحقیقات کاربردی, از نظر جمع آوری اطلاعات میدانی- پیمایشی و از نظر تحلیل اطلاعات نیز این پژوهش توصیفی است. جامعه تحقیق دانشجویان دانشگاه های شهر تهران و مشهد و نمونه گیری مورد استفاده در این پژوهش روش نمونه گیری در دسترس تصادفی و برابر 384 نفر می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده های پرسشنامه از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج این تحقیق نشان داد که از 23 فرضیه مورد آزمون در این تحقیق 17 فرضیه تایید شد. به عبارتی دیگر بین 17 متغیر از 23 متغیر مورد مطالعه با انتخاب برند تلفن همراه رابطه معنا داری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آراسته، ایمان، و موسوی شاهرودی، سیدمحمد. (1393). بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند تلفن همراه از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهر تهران و مشهد). همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/821770/fa

    Vancouver: کپی

    آراسته ایمان، موسوی شاهرودی سیدمحمد. بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند تلفن همراه از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهر تهران و مشهد). 1393. Available from: https://sid.ir/paper/821770/fa

    IEEE: کپی

    ایمان آراسته، و سیدمحمد موسوی شاهرودی، “بررسی عوامل موثر بر انتخاب برند تلفن همراه از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه های شهر تهران و مشهد)،” presented at the همایش ملی الکترونیکی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و حسابداری. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/821770/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button