مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

416
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

151
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 پژوهش حاضر به با هدف بررسی و شناسایی کیفیت خدمات بانکداری سنتی بانک پارسیان از دیدگاه مشتریان انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی, از نظر زمان مقطعی و از نظر روش توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش مشتریان بانک پارسیان شهر تهران بوده است, که تعداد 426 نفر به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای انتخاب شده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های بدست آمده از روش های آمار توصیفی از نرم افزار SPSS22, و برای مدل یابی معادلات ساختاری از نرم افزار Lisrel8.8 استفاده شده است. بررسی نتایج نشان داد که مشتریان بانکی از کیفیت خدمات بانکداری بانک پارسیان تا حدود زیادی راضی هستند, ولی مهمترین مشکل از لحاظ شیوه بانکداری سنتی, عدم دسترسی آسان به این بانک بر شمارده اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    تیمورپور، بهار، و رشوندآوه، بهاره. (1394). بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان. کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/826417/fa

    Vancouver: کپی

    تیمورپور بهار، رشوندآوه بهاره. بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826417/fa

    IEEE: کپی

    بهار تیمورپور، و بهاره رشوندآوه، “بررسی کیفیت خدمات بانکداری سنتی از دیدگاه مشتریان در بانک پارسیان،” presented at the کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826417/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button