مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

342
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

137
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز، قزوین و زنجان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در پژوهش حاضر هدف محقق شناخت تاثیر مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینی بر کیفیت عملکرد خدمات فردی در شعب بانک ملت در استانهای البرز, قزوین و زنجان است. با بررسی متون علمی و پژوهشی درباره مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینی و تاثیر آنها بر کیفیت عملکرد خدمات فردی 3 هدف پژوهشی تعیین شد. داده های مورد نیاز به وسیله پرسشنامه ای حاوی 27 سوال جمع آوری شد. نمونه مورد بررسی تعداد 62 نفر از کارکنان بانک ملت در شعب استانهای زنجان, قزوین و البرز بود. نتایج و محاسبات نشان دهنده این است که بین مشتری گرایی و کیفیت عملکرد خدمات فردی همبستگی معنی داری در سطح احتمال 0.01 وجود دارد. همچنین بین گرایشهای کارآفرینی و کیفیت عملکرد خدمات فردی, همبستگی معنی داری در سطح احتمال 0.01 وجود دارد. نهایتا با توجه به نتایج بدست آمده بین گرایش های کارآفرینی و کیفیت عملکرد خدمات فردی همبستگی معنی داری در سطح احتمال 0.01 وجود دارد. بنابراین نتایج نشان داد که گرایشهای کارآفرینی به عنوان متغیر واسطه بین مشتری گرایی و کیفیت عملکرد خدمات فردی عمل می کند. بنابراین با تقویت مشتری گرای و کارآفرینی سازمانی کیفیت عملکرد خدمات فردی در بانک ملت بهتر می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رجبی، رحیم، بهرامی، مصطفی، محمدی، سیما، و کریم پور، حسن. (1394). تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز, قزوین و زنجان. کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/826435/fa

    Vancouver: کپی

    رجبی رحیم، بهرامی مصطفی، محمدی سیما، کریم پور حسن. تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز, قزوین و زنجان. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826435/fa

    IEEE: کپی

    رحیم رجبی، مصطفی بهرامی، سیما محمدی، و حسن کریم پور، “تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز, قزوین و زنجان،” presented at the کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826435/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button