APA:
کپیرجبی، رحیم، بهرامی، مصطفی، محمدی، سیما، و کریم پور، حسن. (1394). تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز, قزوین و زنجان. کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/826435/fa
Vancouver:
کپیرجبی رحیم، بهرامی مصطفی، محمدی سیما، کریم پور حسن. تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز, قزوین و زنجان. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826435/fa
IEEE:
کپیرحیم رجبی، مصطفی بهرامی، سیما محمدی، و حسن کریم پور، “تبیین نقش مشتری گرایی و گرایشهای کارآفرینانه بر کیفیت خدمات فردی شعب بانک ملت در استانهای البرز, قزوین و زنجان،” presented at the کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826435/fa