مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

650
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

175
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

شناسایی و رتبه بندی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر سهم بازار شرکت های بیمه در رشته های اموال و مسوولیت

نویسندگان

یعقوبیان ندا

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این تحقیق به شناسایی مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و رتبه بندی آن ها در مراکز بیمه نوین استان اصفهان با کمک تکنیک دلفی بوده که مولفه های توجه ویژه به مشتریان کلیدی, سازماندهی, مدیریت دانش و فناوری مبتنی بر CRM, استخراج شده و سپس با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) مورد وزن دهی و رتبه بندی قرار گرفت. نتایج اینگونه حاصل شد فناوری در رتبه اول, سازماندهی در رتبه دوم, توجه ویژه به مشتریان کلیدی در رتبه سوم و مدیریت دانش مبتنی بر CRM در رتبه چهارم قرار گرفت.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یعقوبیان، ندا. (1394). شناسایی و رتبه بندی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر سهم بازار شرکت های بیمه در رشته های اموال و مسوولیت. کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/826441/fa

    Vancouver: کپی

    یعقوبیان ندا. شناسایی و رتبه بندی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر سهم بازار شرکت های بیمه در رشته های اموال و مسوولیت. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826441/fa

    IEEE: کپی

    ندا یعقوبیان، “شناسایی و رتبه بندی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر سهم بازار شرکت های بیمه در رشته های اموال و مسوولیت،” presented at the کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826441/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button