مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

581
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

321
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی جایگاه هوشمندسازی مدارس در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در منطقه جرقویه علیا در سال تحصیلی 93-92

نویسندگان

شفیعی فروغ

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از این پژوهش بررسی جایگاه هوشمندسازی مدارس درسند تحول بنیادین آموزش وپرورش در منطقه جرقویه علیا در سال تحصیلی 93-92 بوده است. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی می باشد جامعه آماری این پژوهش کلیه کارکنان اداره آموزش وپرورش منطقه جرقویه علیا با احتساب 41.2 و مدیران مدارس این منطقه در استان اصفهان با احتساب 58.8 در سال تحصیلی 93-92 بوده است. داده ها بوسیله پرسشنامه محقق ساخته شامل 6 مولفه و 30 گویه جمع آوری شد در این پژوهش با توجه به این که پرسشنامه محقق ساخته بود روایی صوری و محتوایی آن توسط متخصصان و اساتید مجرب مورد تایید قرار گرفت. پایایی آن با استفاده ازروش ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردیده و شاخص پایایی کل مقیاس در این پژوهش 0.88 بدست آمده است. در پژوهش حاضر به منظور بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی شامل فراوانی, میانگین و انحراف معیار استفاده شده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد که میانگین جایگاه هوشمند سازی درسند تحول بنیادین آموزش و پرورش در منطقه جرقویه علیا پایین تر از حد متوسط بوده است. همچنین بالاترین میانگین در فرضیه ها با 3.19 مربوط به بهره مندی از هوشمند سازی بر اساس نظام معیاراسلامی و پایین ترین میانگین با 2.54 مربوط به برگزاری دوره های ضمن خدمت بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شفیعی، فروغ. (1394). بررسی جایگاه هوشمندسازی مدارس در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در منطقه جرقویه علیا در سال تحصیلی 93-92. کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی. SID. https://sid.ir/paper/826832/fa

    Vancouver: کپی

    شفیعی فروغ. بررسی جایگاه هوشمندسازی مدارس در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در منطقه جرقویه علیا در سال تحصیلی 93-92. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826832/fa

    IEEE: کپی

    فروغ شفیعی، “بررسی جایگاه هوشمندسازی مدارس در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در منطقه جرقویه علیا در سال تحصیلی 93-92،” presented at the کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826832/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button