مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

639
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

245
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه بین خودکارآمدی معلم و افزایش میزان خود راهبری در یادگیری دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر تهران

نویسندگان

بزرگ پوری مروارید

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین خودکارآمدی معلم با خودراهبری در یادگیری دانش آموزان انجام شد. پژوهش از نوع پژوهش های همبستگی بود. جامعه پژوهش معلمان مقطع راهنمایی 5 منطقه شهر تهران را شامل می شد که از بین آنها 109 نفر برای انجام این پژوهش انتخاب شدند و دو پرسشنامه خودکارآمدی معلم و خودراهبری در یادگیری دانش آموزان را پاسخ دادند. اطلاعات حاصل از اجرای پرسشنامه جمع آوری شد و سپس با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج رگرسیون چند متغیره نشان داد که متغیر خودکارآمدی معلم 28 درصد از واریانس خودراهبری در یادگیری دانش آموزان را تبیین می کند که این تبیین از لحاظ آماری معنادار می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بزرگ پوری، مروارید. (1394). بررسی رابطه بین خودکارآمدی معلم و افزایش میزان خود راهبری در یادگیری دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر تهران. کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی. SID. https://sid.ir/paper/826856/fa

    Vancouver: کپی

    بزرگ پوری مروارید. بررسی رابطه بین خودکارآمدی معلم و افزایش میزان خود راهبری در یادگیری دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر تهران. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/826856/fa

    IEEE: کپی

    مروارید بزرگ پوری، “بررسی رابطه بین خودکارآمدی معلم و افزایش میزان خود راهبری در یادگیری دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر تهران،” presented at the کنفرانس ملی روانشناسی و علوم تربیتی. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/826856/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button