APA:
کپیپرهون، کمال، علی زاده، حمید، حسن آبادی، حمیدرضا، و دستجردی کاظمی، مهدی. (1398). تمایز شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری: نقش حافظه کاری, سرعت پردازش و حل مسأله. تازه های علوم شناختی، 21(3 )، 18-30. SID. https://sid.ir/paper/82879/fa
Vancouver:
کپیپرهون کمال، علی زاده حمید، حسن آبادی حمیدرضا، دستجردی کاظمی مهدی. تمایز شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری: نقش حافظه کاری, سرعت پردازش و حل مسأله. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1398؛21(3 ):18-30. Available from: https://sid.ir/paper/82879/fa
IEEE:
کپیکمال پرهون، حمید علی زاده، حمیدرضا حسن آبادی، و مهدی دستجردی کاظمی، “تمایز شناختی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه و مشکل یادگیری: نقش حافظه کاری, سرعت پردازش و حل مسأله،” تازه های علوم شناختی، vol. 21، no. 3 ، pp. 18–30، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82879/fa