APA:
کپیسازگار، احمد، و احقاقی، سیداکبر. (1393). بررسی تاثیر خستگی عاطفی ناشی از محرک های اجتماعی بر مشتری مداری و عملکرد خدمات. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/833168/fa
Vancouver:
کپیسازگار احمد، احقاقی سیداکبر. بررسی تاثیر خستگی عاطفی ناشی از محرک های اجتماعی بر مشتری مداری و عملکرد خدمات. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/833168/fa
IEEE:
کپیاحمد سازگار، و سیداکبر احقاقی، “بررسی تاثیر خستگی عاطفی ناشی از محرک های اجتماعی بر مشتری مداری و عملکرد خدمات،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/833168/fa