APA:
کپیموذن، داوود، و شهاب زاده، سیدرضا. (1393). تبیین تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر بی تفاوتی و وفاداری رفتاری مشتریان یک شرکت بیمه در استان قزوین. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/833256/fa
Vancouver:
کپیموذن داوود، شهاب زاده سیدرضا. تبیین تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر بی تفاوتی و وفاداری رفتاری مشتریان یک شرکت بیمه در استان قزوین. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/833256/fa
IEEE:
کپیداوود موذن، و سیدرضا شهاب زاده، “تبیین تاثیر کیفیت خدمات درک شده بر بی تفاوتی و وفاداری رفتاری مشتریان یک شرکت بیمه در استان قزوین،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/833256/fa