APA:
کپیخان محمدی، هدی. (1393). تعیین اولویت اثربخشی جذبه های منطقی یا عاطفی در پیام های تبلیغاتی شرکت های بیمه, به منظور جذب بیمه گذاران. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/833305/fa
Vancouver:
کپیخان محمدی هدی. تعیین اولویت اثربخشی جذبه های منطقی یا عاطفی در پیام های تبلیغاتی شرکت های بیمه, به منظور جذب بیمه گذاران. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/833305/fa
IEEE:
کپیهدی خان محمدی، “تعیین اولویت اثربخشی جذبه های منطقی یا عاطفی در پیام های تبلیغاتی شرکت های بیمه, به منظور جذب بیمه گذاران،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/833305/fa