APA:
کپیپاینده، امیرتیمور، و بزرگی، صغری. (1393). رویکرد باورمندی چند متغیره به عرضه محصولات جدید بیمه ای به مشتریان کم ریسک. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/833358/fa
Vancouver:
کپیپاینده امیرتیمور، بزرگی صغری. رویکرد باورمندی چند متغیره به عرضه محصولات جدید بیمه ای به مشتریان کم ریسک. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/833358/fa
IEEE:
کپیامیرتیمور پاینده، و صغری بزرگی، “رویکرد باورمندی چند متغیره به عرضه محصولات جدید بیمه ای به مشتریان کم ریسک،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/833358/fa