APA:
کپیفرهنگی، علی اکبر، و معینی، حمید. (1393). شناسایی شاخص های تبلیغات اثربخش در فرآیند جذب مشتریان بیمه و ارتقای فرهنگ بیمه در کشور. همایش بین المللی بیمه و توسعه. SID. https://sid.ir/paper/833370/fa
Vancouver:
کپیفرهنگی علی اکبر، معینی حمید. شناسایی شاخص های تبلیغات اثربخش در فرآیند جذب مشتریان بیمه و ارتقای فرهنگ بیمه در کشور. 1393. Available from: https://sid.ir/paper/833370/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر فرهنگی، و حمید معینی، “شناسایی شاخص های تبلیغات اثربخش در فرآیند جذب مشتریان بیمه و ارتقای فرهنگ بیمه در کشور،” presented at the همایش بین المللی بیمه و توسعه. 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/833370/fa