مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,847
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

5,026
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی برندهای ورزشی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 این پژوهش تلاشی است در جهت شناسایی ابعاد بازاریابی ورزشی و همچنین بررسی تاثیر و ارتباط بین بکارگیری تجارت الکترونیک بر روی ابعاد بازاریابی ورزشی. این پژوهش, توصیفی - پیمایشی بوده و داده های آن شامل 384 نفر از مشتریان وب سایت دیجی کالا و بامیلو می باشد. به منطور جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده گردیده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار Spss و مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار Smart Pls استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که تجارت الکترونیک با توسعه فروش, کاهش هزینه ها, ارتقای آگاهی و تسریع خدمات, ارتباط مثبت و معناداری دارد. همچنین بین توسعه تجارت الکترونیک و تخصص گرایی, رابطه معنی داری یافت نشد. بنابراین, به مدیران و بازاریابان ورزشی توصیه می شود, توجه ویژه ای به نقش اینترنت و تجارت الکترونیک در رابطه با بازاریابی برندهای ورزشی داشته باشند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسینی، معصومه، فراهانی، ابوالفضل، و ترمازاده یزدی، محسن. (1395). نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی برندهای ورزشی. کنفرانس بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی. SID. https://sid.ir/paper/834354/fa

    Vancouver: کپی

    حسینی معصومه، فراهانی ابوالفضل، ترمازاده یزدی محسن. نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی برندهای ورزشی. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/834354/fa

    IEEE: کپی

    معصومه حسینی، ابوالفضل فراهانی، و محسن ترمازاده یزدی، “نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی برندهای ورزشی،” presented at the کنفرانس بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/834354/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button