APA:
کپیقاسمی، علی، و ایمانی، محسن. (1391). تاملی بر دیدگاه هرمنوتیکی ریکور به عنوان روشی برای تحلیل متون درسی. همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (روش شناسی و روش های پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت). SID. https://sid.ir/paper/852714/fa
Vancouver:
کپیقاسمی علی، ایمانی محسن. تاملی بر دیدگاه هرمنوتیکی ریکور به عنوان روشی برای تحلیل متون درسی. 1391. Available from: https://sid.ir/paper/852714/fa
IEEE:
کپیعلی قاسمی، و محسن ایمانی، “تاملی بر دیدگاه هرمنوتیکی ریکور به عنوان روشی برای تحلیل متون درسی،” presented at the همایش انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (روش شناسی و روش های پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت). 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/852714/fa