APA:
کپیاشعری، زهرا، و مظاهری، حسن. (1395). معیارهای ارزیابی محتوای درسی, مبتنی بر جهت گیری های روانشناختی اسناد تحولی در ابعاد هیجانی و ارادی یادگیرنده
. همایش ملی روانشناسی مدرسه. SID. https://sid.ir/paper/854553/fa
Vancouver:
کپیاشعری زهرا، مظاهری حسن. معیارهای ارزیابی محتوای درسی, مبتنی بر جهت گیری های روانشناختی اسناد تحولی در ابعاد هیجانی و ارادی یادگیرنده
. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/854553/fa
IEEE:
کپیزهرا اشعری، و حسن مظاهری، “معیارهای ارزیابی محتوای درسی, مبتنی بر جهت گیری های روانشناختی اسناد تحولی در ابعاد هیجانی و ارادی یادگیرنده
،” presented at the همایش ملی روانشناسی مدرسه. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/854553/fa