APA:
کپیابراهیم کافوری، اکرم. (1389). تدوین و اعتبارسنجی الگویی برای ارزشیابی کتاب های درسی بر اساس رویکرد روانشناسی یادگیری و تربیتی. اندیشه های نوین تربیتی، 6(4)، 61-91. SID. https://sid.ir/paper/86928/fa
Vancouver:
کپیابراهیم کافوری اکرم. تدوین و اعتبارسنجی الگویی برای ارزشیابی کتاب های درسی بر اساس رویکرد روانشناسی یادگیری و تربیتی. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1389؛6(4):61-91. Available from: https://sid.ir/paper/86928/fa
IEEE:
کپیاکرم ابراهیم کافوری، “تدوین و اعتبارسنجی الگویی برای ارزشیابی کتاب های درسی بر اساس رویکرد روانشناسی یادگیری و تربیتی،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 6، no. 4، pp. 61–91، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/86928/fa