Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,096
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

613
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران

صفحات

 صفحه شروع 105 | صفحه پایان 122

چکیده

 در این مقاله ضمن شناخت مشارکت های راهبردی و بررسی عوامل موثر بر موفقیت آنها, بر مبنای نتایج مرور تحقیقات, مهمترین عامل رفتاری موثر بر موفقیت مشارکت ها (اعتماد) را شناسایی و انتخاب کرده و وضعیت آن را در یکی از مهمترین مشارکت های راهبردی صنعت خودرو ایران موردتحلیل وارزیابی قرار می دهیم .بدین ترتیب عملکرد مشارکت راهبردی فوق را ازمنظر رفتاری و از طریق مهمترین عامل موفقیت آن و بصورت غیر مستقیم, مورد بررسی و موشکافی قرار داده و به کمک آن درک و بینش خوبی از اعتماد بین شرکا, ابعاد مختلف آن و نیز میزان موفقیت مشارکت بدست می آوریم.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    منطقی، منوچهر، البدوی، امیر، و زبردست، هادی. (1386). ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران. دانش مدیریت، 20(77)، 105-122. SID. https://sid.ir/paper/88107/fa

    Vancouver: کپی

    منطقی منوچهر، البدوی امیر، زبردست هادی. ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران. دانش مدیریت[Internet]. 1386؛20(77):105-122. Available from: https://sid.ir/paper/88107/fa

    IEEE: کپی

    منوچهر منطقی، امیر البدوی، و هادی زبردست، “ارزیابی اعتماد بین شرکا در مشارکت های راهبردی مورد کاوی: صنعت خودرو ایران،” دانش مدیریت، vol. 20، no. 77، pp. 105–122، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/88107/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا