مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,147
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,029
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی چگونگی تحقق سیاست های آموزش و پرورش طی برنامه سوم توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی (1379-1383)

صفحات

 صفحه شروع 47 | صفحه پایان 72

چکیده

 این تحقیق با هدف بررسی چگونگی تحقق سیاست های آموزش و پرورش شهر اهواز طی برنامه سوم توسعه (1379-1383) در مقطع متوسطه اجرا شده است. با استفاده از روش تحقیق کیفی و تحلیل اسناد, داده های مورد نیاز به روش مصاحبه نیمه باز و بررسی اسناد و مدارک (شاخص ها), جمع آوری گردید. جامعه آماری شامل: مدیران اسنادی, کارشناسان سازمان و ادارات آموزش و پرورش شهر اهواز می باشد. نتایج تحقیق نشان داد که: الف- تغییرات و اصلاحات برنامه سوم توسعه در آموزش و پرورش شهر اهواز بر اساس ترکیبی از الگوی برنامه ریزی شده, الگوی جدلی - سیاسی و الگوهای تکاملی, چرخه عمر سازمان, فرهنگی و شناخت اجتماعی بوده است. ب- میزان موفقیت و عملکرد آموزش و پرورش شهر اهواز در مقطع متوسطه طی برنامه سوم توسعه در سال آخر نسبت به سال اول در زمینه مولفه های رقابت محور, مالی محور, عدالت محور و کیفیت محور مطلوب تر بوده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    مهرعلی زاده، یداله، معرف زاده، عبدالمهدی، و خدادادی ارپناه، مالک. (1386). بررسی چگونگی تحقق سیاست های آموزش و پرورش طی برنامه سوم توسعه اقتصادی, سیاسی, اجتماعی و فرهنگی (1379-1383). مجله علوم تربیتی و روانشناسی، 14(4 (ویژه نامه علوم تربیتی))، 47-72. SID. https://sid.ir/paper/8813/fa

    Vancouver: کپی

    مهرعلی زاده یداله، معرف زاده عبدالمهدی، خدادادی ارپناه مالک. بررسی چگونگی تحقق سیاست های آموزش و پرورش طی برنامه سوم توسعه اقتصادی, سیاسی, اجتماعی و فرهنگی (1379-1383). مجله علوم تربیتی و روانشناسی[Internet]. 1386؛14(4 (ویژه نامه علوم تربیتی)):47-72. Available from: https://sid.ir/paper/8813/fa

    IEEE: کپی

    یداله مهرعلی زاده، عبدالمهدی معرف زاده، و مالک خدادادی ارپناه، “بررسی چگونگی تحقق سیاست های آموزش و پرورش طی برنامه سوم توسعه اقتصادی, سیاسی, اجتماعی و فرهنگی (1379-1383)،” مجله علوم تربیتی و روانشناسی، vol. 14، no. 4 (ویژه نامه علوم تربیتی)، pp. 47–72، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/8813/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button