مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,895
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

802
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات بر کیفیت خدمات در بانک تجارت استان گیلان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

کیفیت خدمات (سروکوال) 

چکیده

 امروزه برون سپاری در حوزه خدمات فناوری اطلاعات در سازمان ها نه یک گزینه بلکه یک ضروت استراتژیک محسوب می شود تا سازمان ها بتوانند بر وظایف اصلی خود تمرکز نمایند و با کاهش هزینه های عملیاتی و ریسک فناوری, منابع برون سازمانی را در خدمت اهداف سازمانی خود قرار دهند. تامین خدمات فناوری اطلاعات یکی از تصمیمات تاثیرگذار مدیران سازمان ها است. همراه با تغییرات سریع فناوری اطلاعات و به خصوص رشد اینترنت و تجارت الکترونیکی نیاز بانک ها به استفاده از دانش, تسهیلات و منابع خارج از بانک بیشتر شده است. این پژوهش از نظر هدف, کاربردی و از نظر روش جمع آوری داده ها توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری را کارمندان بانک تجارت تشکیل می دهند و نمونه 169 تایی به صورت در دسترس انتخاب شدندو داده ها از طریق پرسشنامه استاندارد برون سپاری از گراور و همکاران (1996), پرسشنامه کیفیت خدمات (سروکوال) پاراسرامون و همکاران (1985) و پرسشنامه رضایت کاربر از ایوس و همکاران (1983) جمع آوری شدند و در نهایت با از نرم افزارSPSS 24 , فرضیه ها مورد بررسی قرار گرفت. نتایج تحلیل حاکی از این است که برونسپاری خدمات فناوری اطلاعات بر کیفیت خدمات و رضایت کاربر تاثیر مثبت و معنادار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ابراهیمی، سیدعباس، رمضانیان، محمدرحیم، و علیزاده خاناپشتانی، امین. (1396). تاثیر برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات بر کیفیت خدمات در بانک تجارت استان گیلان. کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. SID. https://sid.ir/paper/882200/fa

    Vancouver: کپی

    ابراهیمی سیدعباس، رمضانیان محمدرحیم، علیزاده خاناپشتانی امین. تاثیر برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات بر کیفیت خدمات در بانک تجارت استان گیلان. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/882200/fa

    IEEE: کپی

    سیدعباس ابراهیمی، محمدرحیم رمضانیان، و امین علیزاده خاناپشتانی، “تاثیر برون سپاری خدمات فناوری اطلاعات بر کیفیت خدمات در بانک تجارت استان گیلان،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/882200/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button