مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

456
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

209
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

ارائه چارچوبی برای ارزیابی تاثیر اعتماد و عدالت سازمانی بر کیفیت روابط در زنجیره تامین صنعت مهمان نوازی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه کیفیت روابط زنجیره تامین یکی از عوامل استراتژیک در دست یابی به یکپارچگی و ارتقای عملکرد زنجیره تامین محسوب می شود. با این وجود مطالعات چندانی در زمینه عوامل موثر بر کیفیت روابط در زنجیره تامین انجام نشده است. در مقاله حاضر یک چارچوب مفهومی برای بررسی نقش فاکتورهای اعتماد و عدالت سازمانی به عنوان مولفه های پیش نیاز کیفیت رابطه با در نظر گرفتن تاثیر میانجی تعهد سازمانی و رضایت شغلی ارائه شده است. به منظور ارزیابی مدل و فرضیات توسعه داده شده, یک مطالعه تجربی با استفاده از داده های جمع آوری شده از هتل ها و رستوران ها و با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) انجام شده است. یافته های پژوهش تاییدکننده فرضیات پیشنهادی است و نشان می دهد که بهبود اعتماد و عدالت در زنجیره تامین مهمان نوازی تاثیر مثبتی بر کیفیت ارتباطات و در نتیجه ارتقای عملکرد آن دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سنگری، محمدصادق، و مشایخی، امیر. (1396). ارائه چارچوبی برای ارزیابی تاثیر اعتماد و عدالت سازمانی بر کیفیت روابط در زنجیره تامین صنعت مهمان نوازی. کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. SID. https://sid.ir/paper/882528/fa

    Vancouver: کپی

    سنگری محمدصادق، مشایخی امیر. ارائه چارچوبی برای ارزیابی تاثیر اعتماد و عدالت سازمانی بر کیفیت روابط در زنجیره تامین صنعت مهمان نوازی. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/882528/fa

    IEEE: کپی

    محمدصادق سنگری، و امیر مشایخی، “ارائه چارچوبی برای ارزیابی تاثیر اعتماد و عدالت سازمانی بر کیفیت روابط در زنجیره تامین صنعت مهمان نوازی،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/882528/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button