مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

487
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

179
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتریان در نهاد نوآوری دفاعی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در دنیای رقابتی امروز سازمان هایی موفق تر هستند که توانایی استفاده آگاهانه از اطلاعات مشتریان را داشته باشند لذا این امر باعث حرکت سازمان ها از مرحله محصول مداری به مرحله مشتری مداری شده است. در سازمان هایی که مشتریان انحصاری می باشد جذب مشتری جدید برای سازمان مفهوم ندارد و هدف اصلی سازمان حفظ مشتریان سازمان و ارتقاء سطح رضایت مشتریان است. سازمان های دفاعی دارای چنین مشخصه هایی هستند لذا در این پژوهش قصد بررسی و امکان سنجی اجرایی بودن سامانه ارتباط با مشتریان و ارائه چارچوبی مناسب ارتباط با مشتری با هدف ارتقاع سطح رضایت مشتریان در یک نهاد نوآوری دفاعی را داریم. در همین راستا چارچوب چهار مرحله ای ارائه شده است که با شناسایی مشتریان و نیاز آنها شروع شده و متعاقبا سنجش رضایت مشتریان و رسیدگی به شکایات مشتریان را تسهیل می کند. این چارچوب بر اساس دستورالعمل های متناسب و استانداردهای بین المللی تدوین گردیده است. پیاده سازی این چارچوب در سازمان ها با مشتریان انحصاری منجر به حفظ و ارتقاء سطح رضایت مشتریان خواهد گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دولت خواهی، کسری، و مهدیانی، رحمان. (1396). بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتریان در نهاد نوآوری دفاعی. کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. SID. https://sid.ir/paper/883040/fa

    Vancouver: کپی

    دولت خواهی کسری، مهدیانی رحمان. بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتریان در نهاد نوآوری دفاعی. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/883040/fa

    IEEE: کپی

    کسری دولت خواهی، و رحمان مهدیانی، “بررسی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه ارتباط با مشتریان در نهاد نوآوری دفاعی،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی. 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/883040/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button