مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,547
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

66,965
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی حواس پنج گانه و کاربرد آن ها در بازاریابی حسی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 در حوزه بازاریابی, انجام تحقیقات با عنوان بررسی حواس پنج گانه در رفتار مصرف کننده سرفصل جدیدی را با نام بازاریابی حسی ایجاد کرده است. شیوه ای که در آن حواس افراد را درگیر کرده و بر ادراک, قضاوت و رفتار آنها تاثیر بگذارد. بازاریابی حسی, گرایشی نوین در بازاریابی است که شکل های مختلف آن در دهه اخیر مورد توجه بسیاری از صاحب نظران و اندیشمندان بازاریابی قرار گرفته است. هدف پژوهش حاضر «بررسی حواس پنج گانه و کاربرد آن ها در بازاریابی حسی» است. این پژوهش جزء مطالعات مروری بوده است و از روش کتابخانه ای استفاده شده است. بنابراین در این پژوهش سعی شده به معرفی بازاریابی حسی به عنوان یک پارادایم جدید در حوزه بازاریابی, توجه به حواس پنج گانه انسانی و رابطه مستقیم آن بر رفتار مصرف کننده پرداخته شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شخصی میبدی، لیلا، نایب زاده، شهناز، و داوودی رکن آبادی، ابوالفضل. (1396). بررسی حواس پنج گانه و کاربرد آن ها در بازاریابی حسی. همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/896088/fa

    Vancouver: کپی

    شخصی میبدی لیلا، نایب زاده شهناز، داوودی رکن آبادی ابوالفضل. بررسی حواس پنج گانه و کاربرد آن ها در بازاریابی حسی. 1396. Available from: https://sid.ir/paper/896088/fa

    IEEE: کپی

    لیلا شخصی میبدی، شهناز نایب زاده، و ابوالفضل داوودی رکن آبادی، “بررسی حواس پنج گانه و کاربرد آن ها در بازاریابی حسی،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/896088/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button