مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,111
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,673
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تاثیر بسته بندی بر کیفیت ادراکی مشتریان در صنعت غذایی (مطالعه موردی: شرکت فراورده های لبنی لاله ساری)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف کلی این تحقیق بررسی تاثیر بسته بندی بر کیفیت ادراکی مشتریان در صنعت غذایی (مطالعه موردی: شرکت فراورده های لبنی لاله ساری) بوده است. جامعه آماری پژوهش, کلیه کارکنان شرکت فراورده های لبنی لاله ساری به تعداد 503 نفر می باشد. با توجه به جدول کرجسی و مورگان تعداد 217 نفر به صورت تصادفی ساده به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. پژوهش از نظر هدف کاربردی است و بر اساس جمع آوری داده های مورد نظر, در زمره پژوهش های توصیفی از نوع همبستگی بوده که جهت گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است. پرسشنامه ها دارای روایی صوری بوده و پایایی پرسشنامه ها نیز به کمک آلفای کرونباخ (a) بررسی شد. این عدد برای گویه های مربوط به بسته بندی 0.91 و گویه های مربوط به کیفیت ادراکی 0.83 به دست آمد. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات نیز از نرم افزار SPSS 23 و آمار توصیفی (جداول توزیع فراوانی, درصدها, ترسیم نمودارها) و استنباطی استفاده شده است. نتایج حاکی از تاثیر مثبت و معنادار مولفه های طرح و رنگ, شکل و اندازه و اطلاعات محصول بر روی بسته بندی بر کیفیت ادراکی مشتریان و عدم ارتباط معنادار مولفه تکنولوژی بسته بندی با کیفیت ادراکی مشتریان است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حاجیان، پرستو، و حاجیان، پریسا. (1396). تاثیر بسته بندی بر کیفیت ادراکی مشتریان در صنعت غذایی (مطالعه موردی: شرکت فراورده های لبنی لاله ساری). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). SID. https://sid.ir/paper/897654/fa

    Vancouver: کپی

    حاجیان پرستو، حاجیان پریسا. تاثیر بسته بندی بر کیفیت ادراکی مشتریان در صنعت غذایی (مطالعه موردی: شرکت فراورده های لبنی لاله ساری). 1396. Available from: https://sid.ir/paper/897654/fa

    IEEE: کپی

    پرستو حاجیان، و پریسا حاجیان، “تاثیر بسته بندی بر کیفیت ادراکی مشتریان در صنعت غذایی (مطالعه موردی: شرکت فراورده های لبنی لاله ساری)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی). 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/897654/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button