مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,289
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

499
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش شبکه های اجتماعی در نظام بانکی و شناسایی و اولویت بندی فرصت های شبکه های اجتماعی برای بانک ها با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

کلیدواژه

تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی ( AHP) 

چکیده

 اخیراً شبکه های اجتماعی در کانون توجه بانک ها قرار گرفته اند و یکی از حوزه های کلیدی در در تغییر شیوه خدمت رسانی و ارتباط با مشتریان بانک ها تلقی می گردند. رسانه های اجتماعی یک گزینه قابل قبول است که بانک ها میتوانند از آن جهت تمایز خودشان از رقبا استفاده کنند. بیشترین کارکرد رسانه های اجتماعی برای بانک ها, ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات و ارائه اطلاعات به مشتریان جهت ترغیب آن ها جهت مراجعه به یک شعبه یا تبلیغ خدمات می باشد. با این حال رسانه اجتماعی فقط ابزاری جهت بازاریابی نیستند و فرصت های متنوع و بدیعی را با استفاده از این شبکه ها برای بانک می توان به ارمغان آورد. از اینرو در این پژوهش به بررسی جامع نقش شبکه های اجتماعی در نظام بانکی و فرصت های ایجاد شده توسط آن ها پرداخته شد سپس با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) به اولویت بندی فرصت های مذکور بر اساس نظرات 5 نفر از خبرگان بانک مهراقتصاد پرداخته شد که نتایج نشان داد فرصت های شناسایی شده به ترتیب درجه اهمیت آن ها عبارتند از: 1-جلب رضایتمندی و وفاداری مشتری 2-بازاریابی و جذب مشتری 3-کسب بازخورد دقیق از کیفیت خدمات خود 4-زیرساخت تبادل اطلاعات 5-ارتقاء برند 6-کانال جدید ارائه خدمات 7-تسهیل در پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 8-آموزش مشتری 9-مشارکت داخلی, آموزش و استخدام 10-مدیریت

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امیدی، فریدون، و رهنما، سپهدار. (1397). نقش شبکه های اجتماعی در نظام بانکی و شناسایی و اولویت بندی فرصت های شبکه های اجتماعی برای بانک ها با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد). کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/898846/fa

    Vancouver: کپی

    امیدی فریدون، رهنما سپهدار. نقش شبکه های اجتماعی در نظام بانکی و شناسایی و اولویت بندی فرصت های شبکه های اجتماعی برای بانک ها با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898846/fa

    IEEE: کپی

    فریدون امیدی، و سپهدار رهنما، “نقش شبکه های اجتماعی در نظام بانکی و شناسایی و اولویت بندی فرصت های شبکه های اجتماعی برای بانک ها با استفاده از تکنیک AHP (مطالعه موردی: بانک مهر اقتصاد)،” presented at the کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898846/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button