مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

316
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

164
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر میزان فروش و وفاداری در محصولات لوازم خانگی پاناسونیک

نویسندگان

انصاری منصور

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 ارزش نام تجاری برای شرکتها از طریق وفاداری و ایجاد ترجیحات خرید برای مشتریان شکل می گیرد. یعنی نام تجاری های قوی می توانند مشتریان وفادار داشته باشند. هدف این پژوهش بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر میزان فروش و وفاداری در محصولات لوازم خانگی پاناسونیک می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی – تحلیلی با استفاده از ابزار پرسشنامه می باشد. جامعه آماری کلیه مشتریان لوازم خانگی پاناسونیک در شهر تهران می باشند. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران384 نفر محاسبه شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است. روایی پرسشنامه توسط اساتید و متخصصان این حوزه تایید و پایایی پرسشنامه با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ 0. 89 محاسبه شد. نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف غیر نرمال بودن داده ها را نشان داد برای همین منظور از آزمون غیر پارامتریک همبستگی اسپیرمن برای بررسی فرضیات پژوهش استفاده شده است. ضریب همبستگی جزئی وفاداری مشتریان به نام تجاری 751/0 می باشد که نشاندهنده تاثیر مثبت و معنی دار وفاداری مشتریان است. به عبارت دیگر فرضیه اول تائید گردید. ضریب همبستگی جزئی 507/0 بوده که نشاندهنده تاثیر مثبت و معنی داری وفاداری نگرشی مشتریان به نام تجاری می باشد. به عبارت دیگر فرضیه دوم فرعی نیز اثبات شد. ضریب همبستگی جزئی 653/0 می باشد که نشاندهنده تاثیر مثبت و معنی دار ارزش ویژه نام تجاری بر وفاداری شناختی مشتریان می باشد. به عبارت دیگر فرضیه سوم نیز به اثبات رسید. ضریب همبستگی جزئی 597/0 بوده که نشاندهنده اهمیت یکسان ابعادارزش ویژه نام تجاری می باشد. یعنی فرضیه چهارم نیز تائید می گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    انصاری، منصور. (1397). بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر میزان فروش و وفاداری در محصولات لوازم خانگی پاناسونیک. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898944/fa

    Vancouver: کپی

    انصاری منصور. بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر میزان فروش و وفاداری در محصولات لوازم خانگی پاناسونیک. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898944/fa

    IEEE: کپی

    منصور انصاری، “بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر میزان فروش و وفاداری در محصولات لوازم خانگی پاناسونیک،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898944/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button