APA:
کپیانصاری، منصور. (1397). بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر میزان فروش و وفاداری در محصولات لوازم خانگی پاناسونیک. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898944/fa
Vancouver:
کپیانصاری منصور. بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر میزان فروش و وفاداری در محصولات لوازم خانگی پاناسونیک. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898944/fa
IEEE:
کپیمنصور انصاری، “بررسی تاثیر ویژگی های نام تجاری بر میزان فروش و وفاداری در محصولات لوازم خانگی پاناسونیک،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898944/fa