مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

693
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

185
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تأثیر تبلیغات بر وفاداری و رضایت مشتریان شرکت امرسان

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه, سازمان های می توانند در عرصه رقابت بیش از پیش موفق باشند که نیازها و خواسته های مشتریان خود را بیش از پیش شناسایی نموده باشند. هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر تبلیغات بر رضایت و وفاداری مشتریان می باشد. روش پژوهش حاضر از نوع ماهیت و نوع توصیفی-پیمایشی و از نوع هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری مشتریان شرکت امرسان می باشد. حجم نمونه در این پژوهش بر اساس فرمول کوکران برابر با 384 نفر در نظر گرفته شده است که محقق برای بهبود روایی در نهایت از 384نفر استفاده نموده بود. این افراد بر اساس روش نمونه گیری تصادفی درسترس این افراد انتخاب گردیدند. ابزار گردآوری داده ها در پژوهش حاضر پرسشنامه می باشد. پرسشنامه تبلیغات برگرفته از تحقیق (لی و همکاران, 2013) و رضایت و وفاداری مشتری برگرفته از (مقیمی و همکاران, 1392) بوده است. روایی ابزار گردآوری داده از طریق استاد راهنما و خبرگان بازاریابی مورد تایید واقع شد. پایایی ابزار گردآوری نیز توسط آلفای کرونباخ مورد تایید واقع شد. برای تجزیه و تحلیل داده های گردآوری شده محقق از نرم افزار لیزرل استفاده کرد. از سوی دیگر نتایج به دست آمده از سوی دیگر نیز نشان دهنده آن بود که بهبود سطح رضایت مشتری نیز می تواند راهکاری برای بهبود وفاداری آن ها باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کاظم الماسی، امیرحسین. (1397). بررسی تأثیر تبلیغات بر وفاداری و رضایت مشتریان شرکت امرسان. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898949/fa

    Vancouver: کپی

    کاظم الماسی امیرحسین. بررسی تأثیر تبلیغات بر وفاداری و رضایت مشتریان شرکت امرسان. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898949/fa

    IEEE: کپی

    امیرحسین کاظم الماسی، “بررسی تأثیر تبلیغات بر وفاداری و رضایت مشتریان شرکت امرسان،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898949/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button