APA:
کپیکاظم الماسی، امیرحسین. (1397). بررسی تأثیر تبلیغات بر وفاداری و رضایت مشتریان شرکت امرسان. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898949/fa
Vancouver:
کپیکاظم الماسی امیرحسین. بررسی تأثیر تبلیغات بر وفاداری و رضایت مشتریان شرکت امرسان. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898949/fa
IEEE:
کپیامیرحسین کاظم الماسی، “بررسی تأثیر تبلیغات بر وفاداری و رضایت مشتریان شرکت امرسان،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898949/fa