مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

938
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

449
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

برنامه ریزی کالبدی مجتمع تجاری با رویکرد برندینگ

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 موضوع برند و برندسازی یکی از مسایل اقتصادی روز می باشد که از حوزه مطالعات معماری در کشور ما فقیر بوده و این در صورتی است که هنر معماری به شدت می تواند بر روی افزایش ارزش ویژه آن مؤثر باشد. ارزش ویژه برند یکی از مفاهیمی است که تمایز میان برندها را معنا می کند و عواملی هم چون کیفیت ادراک شده, ارزش شده برند بر اساس هزینه, منحصر به فرد بودن, تمایل جهت پرداخت مبلغ بالاتر, آگاهی از نام برند, آشنایی با برند, محبوبیت برند, پیوندهای سازمانی و پایداری تصویر برند, ابعاد تشکیل دهنده ارزش برند هستند. پژوهش حاضر با هدف طراحی ساختمان های تجاری برندینگ انجام شده است. در این مقاله پس از بیان مبانی نظری, ابتدا به بررسی مفهوم برندینگ و نقش آن در معماری پرداخته شده و در ادامه نمونه های مشابهی از مجتمع های تجاری معرفی می گردند, در ادامه با معرفی تهران و منطقه و سایت مورد نظر به ارائه نتایج اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه توزیع شده در بین مردم منطقه به تحلیل مکان و سایت, بررسی اطلاعات اتاق, رسم ماتریس ها و نتیجه گیری از آنها اقدام خواهد شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعادتمندی، نوشین، زیدی، حدیث، و بهنام والا، علی. (1397). برنامه ریزی کالبدی مجتمع تجاری با رویکرد برندینگ. کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). SID. https://sid.ir/paper/898950/fa

    Vancouver: کپی

    سعادتمندی نوشین، زیدی حدیث، بهنام والا علی. برنامه ریزی کالبدی مجتمع تجاری با رویکرد برندینگ. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898950/fa

    IEEE: کپی

    نوشین سعادتمندی، حدیث زیدی، و علی بهنام والا، “برنامه ریزی کالبدی مجتمع تجاری با رویکرد برندینگ،” presented at the کنفرانس ملی الگوهای نوین در مدیریت و کسب و کار (با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی). 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898950/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button